Η Λίβερπουλ τη σεζόν 2025-2026 κατάφερε κάτι μοναδικό. Έδωσε 500 εκατομμύρια για μεταγραφές και εμφανίστηκε πιο αποδυναμωμένη από τη σεζόν 2024-2025. Πούλησε βέβαια αρκετούς παίχτες, με αποτέλεσμα να βάλει περίπου 250 εκατομμύρια στα ταμεία της, αλλά και πάλι. Με δεδομένο ότι η σεζόν τελείωσε απογοητευτικά, πάμε να δούμε το ρόστερ σε κάθε θέση και που χρειάζεται ενίσχυση ή αποχωρήσεις. Το κείμενο είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, γιατί ο αρθρογράφος είναι Λίβερπουλ και πόνεσαν τα μάτια του φέτος.
Η Λίβερπουλ της σεζόν 2026-2027
Τερματοφύλακας: Το συμβόλαιο του Άλισον λήγει το 2027. Κάθε χρόνο βγάζει τραυματισμούς αλλά είναι world class τερματοφύλακας. Γνώμη μου είναι ότι η ομάδα πρέπει είτε να του ανανεώσει το συμβόλαιο φέτος είτε να τον πουλήσει. Φτάνει αυτό το αστείο με το να φεύγουν τζάμπα παίχτες μας. Αν φύγει, πιστεύω ότι η ομάδα θα στηρίξει τον Μαμαρντασβίλι ως βασικό, αλλα θα πρέπει να πάρουμε κάποιον 2ο τερματοφύλακα που να μπορεί να του βάλει πίεση (κατά προτίμηση κάποιον Άγγλο). Εκτός αν πιστεύουν στον Βίτεσλαβ Γιάρος, που ήταν δανεικός στον Άγιαξ και ήταν βασικός μέχρι να τραυματιστεί τον Γενάρη. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν οι εξής τερματοφύλακες: Άλισον, Μαμαρντασβίλι, Γιάρος, Γούντμαν, Πέσι.
Δεξί μπακ: Μου αρέσει ο Μπράντλεϊ, αλλά είναι επιρρεπής στους τραυματισμούς. Ο Φρίμπονγκ ήταν τεράστια απογοήτευση φέτος, αλλά συμφωνώ με τη φωτογραφία να μετατοπιστεί στα εξτρέμ (ως αλλαγή). Υπάρχει ο Κάλβιν Ράμσεϊ που ταλαιπωρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια από τραυματισμούς, φέτος ήταν καλά, αλλά ο Σλοτ δεν τον εμπιστεύτηκε καθόλου, ειδικά σε μια περίοδο που δεν είχαμε κανέναν εκεί και βλέπαμε πειράματα τύπου Σόμπο και Τζόουνς. Προσωπικά, θα του έδινα κάποια παιχνίδια και αν δεν μου έβγαινε θα τον πουλουσα σε ομαδα της Τσάμπιονσιπ, αλλα αν εβγαινε θα είχαμε απο το πουθενα δεξι μπακ (το συμβολαιο του ληγει το 2027). Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε δεξί μπακ.
Στόπερ: Αν μείνει ο Κονατέ, δε θα γίνει μεταγραφή. Βαν Ντάικ, Ζακέ, Λεόνι, Κονατέ και οι 2 μικροί που αγοράσαμε τον Γενάρη (Ιφεάνι Εντουκούε και Μορ Ταλ Εντιαγέ). Υπάρχει και ο Γκόμεζ που το συμβόλαιό του λήγει του χρόνου. Θα προσπαθούσα να τον πουλήσω αλλά ο Γκόμεζ έχει 2 πλεονεκτήματα. Είναι Άγγλος και παίζει σε όλες τις θέσεις της άμυνας. Αν πουληθεί, πρέπει να αποκτηθεί παίχτης που να μπορεί να παίξει και μπακ.
Αριστερό μπακ: Εδώ είναι απλά τα πράγματα. Κερκέζ βασικός και Τσιμίκας πάγκο. Αν υπάρχει τραυματισμός, θα έχουμε θέμα, γιατί στη β΄ ομάδα υπάρχoυν οι Τσέιμπερς (που είχε δοθεί δανεικός και μάλλον θα φύγει μόνιμα) και ο Πιττ που δεν έχει ακουστεί τίποτα για αυτόν. Εδώ ταιριάζει αυτό που λέω πιο πάνω για τον Γκόμεζ, ότι χρειαζόμαστε παίχτη που να παίζει σε παραπάνω από 2 θέσεις στην άμυνα.
Θέσεις 6 και 8: Εδώ θα υπάρχει θέμα. Ο Μακάλιστερ έκανε άθλια σεζόν και θα παίξει και φέτος στο Μουντιάλ. Ο Γκράβενμπεργκ δεν ήταν ο ίδιος σε σχέση με πέρσι και θα παίξει και αυτός Μουντιάλ. Η ομάδα έκανε λάθος που έδωσε τον Τάιλερ Μόρτον, που ήταν βασικός και αναντικατάστατος στη Λυών. Ο Έντο θα παίξει και αυτός στο Μουντιάλ, λήγει το συμβόλαιό τού του χρόνου και ο Σλοτ φαίνεται ότι δεν τον υπολογίζει. Ακούγεται ότι θέλουμε τον Γουάρτον της Πάλας, αλλά αυτοί θα ζητήσουν τρελά λεφτά.
Επειδή πονάμε πιο πολύ σε άλλες θέσεις, αν δεν υπάρχει μπάτζετ, θα γύρναγα τον Σόμπο στο 8, θα έψαχνα για κάποιο καθαρό αμυντικό χαφ και φυσικά να δοθεί περισσότερος χρόνος στον Νυόνι (Μπαιτσέτιτς δεν τον υπολογίζω καν). Ο Τζόουνς λογικά θα πάει Ίντερ, που είμαι οκ με αυτό αλλά θα έχουμε θέμα με τις λίστες για Άγγλους παίχτες (ειδικά αν φύγει και ο Γκόμεζ). Αρα θα ήμουν για 2 θέσεις με τους εξής: Μακα, Σομπο, Γκραβενμπεργκ, ένα καθαρό αμυντικο χαφ και Νυονι (ως 5ος).
10άρι: εδώ τα πράγματα είναι απλά. Ο Βιρτζ στο 10 και μόνο εκεί. Στον ασβέστη χάνεται. Με δεδομένο ότι βάζω τον Σόμπο στο 8, Βιρτζ 10 και αν δε παίζει ο Βιρτζ, μετατοπιση Σομπο στο 10. Για 10άρι αλλαγή θα κρατούσα τον Έλιοτ, που και θα θέλει να αποδείξει πράγματα και μπορεί να παίξει και δεξί εξτρέμ. Δε χρειαζόμαστε δηλαδή μεταγραφή εδώ. Θεωρητικά μπορεί και ο Γκάκπο εδώ, όχι τόσο ως 10 αλλά ως δεύτερος επιθετικός αλλά πιο πίσω για να βοηθάει και περισσότερο στην άμυνα.
Δεξί εξτρέμ: Όποιον και να πάρουμε, τα νούμερα του Σαλάχ ξεχάστε τα. Χρειαζόμαστε σίγουρα παίχτη εδώ, αλλά προσωπικά δε θα έδινα 100 μύρια στην Λειψία για τον Ντιομαντέ. Ο Μπαρκολά της Παρί είναι πιο δοκιμασμένος σε υψηλό επίπεδο και ίσως πιο safe επιλογή. Προσωπική μου καψούρα είναι ο Ντουέ της Παρί, αλλά σιγά μην έρθει. Οπότε θα πήγαινα με Μπαρκολά βασικό και Φρίμπονγκ-Έλιοτ αλλαγές. Κιέζα σε ευχαριστούμε αλλά δεν είσαι για το επίπεδο της Λίβερπουλ. Από τη δεύτερη ομάδα υπάρχει ο Κίεραν Μόρισον που υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα, θα μπορούσε να πάρει παιχνίδια στα κύπελλα.
Αριστερό εξτρέμ: Εδώ τα πράγματα είναι περίπλοκα. Μετά τη φυγή του Λουίς Ντίας, η ομάδα αποφάσισε να μείνει με τον Κόντι Γκάκπο ως βασικό εξτρέμ γιατί ο Σλοτ είχε κατά νου ότι και ο Βιρτζ μπορεί να παίξει εκεί, ενώ πίστευαν και στον μικρό Ρίο Νγκουμόχα, ο οποίος έδειξε πολύ καλά στοιχεία και το κοινό τον λάτρεψε.
Αν λάβουμε ως δεδομένο ότι ο Βιρτζ δεν πρέπει να παίζει αριστερά (με εξαίρεση αν υπάρχουν πολλοί τραυματισμοί και να μετατίθεται εκεί κατ’ανάγκη), μένουν μόνο οι Γκάκπο και Νγκουμόχα. O Νγκουμόχα γίνεται 18 χρονών τον Αύγουστο και δε γίνεται να στηριχτείς όλη τη σεζόν σε αυτόν. Ο Γκάκπο δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, οπότε η ομάδα θα έπρεπε να κινηθεί για αριστερό εξτρέμ, κατά προτίμηση κάποιον πιο έμπειρο και να εναλλάσεται με τον Ρίο.
Επιθετικός: Εδώ κι αν ζορίζουν τα πράγματα. Η Λίβερπουλ ξόδεψε 240 εκατομμύρια το καλοκαίρι του 2025 για να φέρει Εκιτίκε και Ίσακ. Ο Εκιτικέ ήταν η μόνη επιτυχημένη μεταγραφή, αλλά τραυματίστηκε στον προημιτελικό με την Παρί και θα μείνει εκτός μέχρι το τέλος του 2026. Ο Ίσακ δεν έκανε προετοιμασία το καλοκαίρι του 2025, ήταν εμφανώς ανέτοιμος στο πρώτο μισό της σεζόν, όταν άρχισε λίγο να ανεβαίνει τραυματίστηκε σοβαρά και πλέον γύρισε στα γήπεδα αλλά πάλι δε θα κάνει γεμάτη προετοιμασία αφού θα πάει στο Μουντιάλ.
Χωρίς να γνωρίζουμε πως θα γυρίσει ο Εκιτίκε από τον τραυματισμό, η Λίβερπουλ μένει μόνο με Ίσακ και Γκάκπο. Υπάρχουν οι Τζέιντεν Ντανς και Μπιλ Ράιτ από τη δεύτερη ομάδα, αλλά ο πρώτος βγάζει συνεχώς τραυματισμούς και ο δεύτερος δεν πήρε παιχνίδια. Αν ήμουν στα κέντρα των αποφάσεων, θα πήγαινα να πάρω τον Λεβαντόφσκι που είναι ελεύθερος (κι ας είναι 38 χρονών). Αντικειμενικά, ωστόσο, δε νομίζω ότι η Λίβερπουλ θα φέρει επιθετικό το καλοκαίρι.
Εν κατακλείδι, όλα θα εξαρτηθούν από τις πωλήσεις που θα γίνουν. Η Λίβερπουλ δεδομένα χρειάζεται δεξί μπακ, αμυντικό χαφ και δεξί εξτρέμ και λογικά θα αποκτηθούν παίχτες σε αυτές τις 3 θέσεις. Για τις υπόλοιπες, θα έχουμε ένα μεγάλο καλοκαίρι.
Αυτή θα ήταν η Λίβερπουλ της σεζόν 2026-2027 για μένα. Συμφωνείτε με την ανάλυση που έγινε; Τι θα αλλάζατε; Γράψτε το μας στα σχόλια!







